Lite för kallt

Tog moppen till träslöjden i Hägernäs. Var väl en sådär tjugo grader för kallt och skakade mig fram resten av lektionen. Gick runt och fick lite mänsklig värme hos folk though, uppskattas! Sedan åkte jag kommunalt tillbaka till skolan då köra inte riktigt var det jag kände för. hade väl en helt ok skoldag, lite seg. Åkte sen in till stan för att köpa en jacka. Hittade inte jackan och kom hem med en anteckningsbok för 250 spänn. MEN iaf jag behövde än ny så jag antar att det var värt det. Åh och skolfotot kom idag! Mamma skrattade åt mitt enskilda foto, känner dock att det är okej då det är tradition för dottern i familjen att inte lyckas på skolfoton. Men vet ni vad, jag är glad ändå. 
 
Hello Cathrines blogg och min nya fina bok i nytt fint läder som förövrigt luktar gott. Jag gillar dig redan.
 


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback