Dille på listor

Straight från Wilmas
 
1. Är du singel? Så gott som
 
2. Är du lycklig? Mestadels
 
3. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Något åt det hållet i alla fall
 
4. Har du någonsin blivit sårad? Ja 
 
 
5. Har du någonsin drömt om någon i din klass? Haha ja
 
6. Har du någonsin gillat en kille utan att berätta det för honom? Det har väl hänt
 
7. Har du kysst någon under de senaste två veckorna? Yas
 
8. Är du kär? Inte vad jag vet om
 
9. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, en av de få sakerna jag är helt säker på att jag vill i framtiden
 
10. Har någon varit kär i dig? Inte vad jag vet om i alla fall
 
 
TVÅ ALTERNATIV
 
1. Hår eller ögon? Hår
2. Solsemester eller stad? Stad
3. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Några få bästa
4. Dag eller natt? Dag
5. Parteyy eller hemmakväll? Beror på omständigheterna men hemmakväll
6. Kärlek eller lust? Just nu, lust
 
 
HAR DU NÅNSIN?
 
1. Blivit påkommen när du försökt smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nepp
3. Gjort något du ångrar? Ja
4. Verkligen avskytt någon? Ja
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, har haft mina perioder
7. Haft dåligt sex? Jajamän
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback